WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi

  • masa pelepasan:2024-01-07 09:03:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:117
  • Penerangan pantas:

    Wenchi,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam pen

Kandungan artikel

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

WenchiBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

OradiaMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik,WenchiPengubahsuaian pengubah kuasa, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Sebab api dalam pengubah kuasa

penyelamatan peralatanPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Operasi pengubah tenggelam minyak

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kepastian KualitiGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi),WenchiApakah pengubah jenis kering, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius,WenchiSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Syarikat pengubah minyak terjun

WenchiApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

WenchiMaklumat produk lain
  • OrleansJembatan naik bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

    OrleansJembatan naik bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

  • Benteng sekhbehJembatan naik hidraulik bergerakPenyesuaian program

    Benteng sekhbehJembatan naik hidraulik bergerakPenyesuaian program

  • Benteng sekhbehPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakPasaran kembali pulih setelah jatuh

    Benteng sekhbehPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakPasaran kembali pulih setelah jatuh

  • Benteng sekhbehPemulihan Semi-AutomatikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

    Benteng sekhbehPemulihan Semi-AutomatikCara penyelenggaraan dan penyimpanan selepas digunakan

  • MashhadPengendali pengubah jenis keringPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dala

    MashhadPengendali pengubah jenis keringPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dala

  • New OrleansPlatform angkat elektrikCara melakukan ujian tekanan

    New OrleansPlatform angkat elektrikCara melakukan ujian tekanan

  • New OrleansJembatan naik bimbit hidraulikApa perkara yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran

    New OrleansJembatan naik bimbit hidraulikApa perkara yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran

  • PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakSyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

    PerugiaJembatan naik hidraulik bergerakSyarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kepentingan

  • segera:Peringatan: Maklumat WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi memberi anda WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi oleh syarikat kami, perkhidmatan WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi. WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WenchiPenukar jenis kering 200 KVAkualiti tinggi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!